annabirgersson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna Birgersson - 21 oktober 2010 20:49

Heej sry för ja inte bloggat innan idag men har inte haft tid eller inte haft lust. Men har gymmat idag med syster iaf. Och nu dricker jag julmust? Haha men det är sjuuuuukt gott. Det är typ det ändå bra med julen. Och julklappar hihi..


Men nuuuuu ska jag plugga litta engelska sen sen vid 10 ska ja sova för jag är as trött. 


Av Anna Birgersson - 20 oktober 2010 21:12

Det snöar vafan? Inte bra   

Av Anna Birgersson - 20 oktober 2010 19:42

Kom hem för 40 min sen typ, Cajsa var också med förresten! Det var roligt att träffa dom alla, länge sen. Fast va inte så länge, alla skulle hem sen förutom Sophia, så jag och Sophia var kvar en stund. Sen kom inte min buss så fick sitta & vänta i 20 jävligt kalla minuter    


Nu ska jag ta bort smink sen tio i 8 börjar brooks knows best. Sen blire data, sen fem i 10 är det kungarna av tylösand! Hihi   


  

jag & min nyaaaa kompis

Av Anna Birgersson - 20 oktober 2010 15:11

Hej! Hinner skriva ett litet inlägg, min buss går 20 i 4 så ja, har tid. Det blir jag, Klara, Josefine, Johanna & Sophia! Hehe, skulle igentligen bara vara jag och klara först men de blir kul! Saknat doooom   


Puss


  

gammal bild

Av Anna Birgersson - 19 oktober 2010 19:20

Av Anna Birgersson - 19 oktober 2010 18:57

Hej, inte bloggat innan idag, men har inte haft tid. Kommer inte ha tid imorgon heller fören jag kommer hem vid 8 kanske. Så juste måste plugga nu.. fan. Ska ta bort smink & sätta mig på mitt rum utan datan annars funkar de inte   

Dagen har varit lååååång & tråkig. Slutar kvart i 4 riktigt segt. Men iaf imorgon efter skolan sticker jag till center syd och träffar saknade Klara & Josefine, vi ska nog käka där, mys. 


Sen torsdag blir det skola sen gym på kvällen, kanske syster på dagen eller något. Sen på fredag har jag ingen aning, eller på kvällen ska jag till lödde iaf. Sen lördag drar jag & Josefine till Kävlinge & träffar min saknade bror! Och söndag, ska jag till min starka farmoooor.   


 hitta ingen bild så bara tog ngn cp från när ja va sjuuuuuk hihi

Av Anna Birgersson - 18 oktober 2010 20:52

Blägfoaidgnaadgi vet inte vad jag ska skriva har 8 min på mig hahaha, för liksom vill inte missa mitt favvo pogram Svenska New York fruar?!   


Gymmade ju innan idag, gick bra! hihi   Hade också matteprov idag.. gick sådär, hehe. 


Puss   


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards