annabirgersson

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Birgersson - 28 november 2010 10:54

Godmorgon! 

Trött som vanligt, är ni morgon pigga? Måste skynda mig att fixa mig lite nu, vet inte när pappi kommer. Ska hem till honom och plugga lite(han hjälper mig med matten) sen måste jag plugga till mina prov också.. sen tar vi nog en sväng till entre! Hoppas jag hittar kläder nu som jag vill ha iaf.   


Denna veckan som kommer, hinner jag inte blogga. Har fullt med skolan samt annat. Men håll ut   


  

sööööööötaste alice

Av Anna Birgersson - 27 november 2010 23:29

      

Hettttttttt

Av Anna Birgersson - 27 november 2010 23:27

 

Hiss eller diss på dessa tröjorna? Ska kanske köpa dom imorgon om dom kommit ut i butik...

Av Anna Birgersson - 27 november 2010 23:21

Hej! Gjorde ingenting idag, chilla bara hemma! Eller vid 4 stack jag och mammi en snabbis till center syd & köpte ett par skor & en halsduk till mig.. sen vid 6 stack vi till mina näst kusiner och käka och sånt där!  


Imorgon ska jag plugga lite med pappa, sen åker vi nog in till entré så jag får passa på att shoppa lite haha.. sen på kvällen ska jag gå en lååång runda med Emma! Mys.


Vi kollade på Coyote ugly, sett den innan men den är braa!

Och Adam gracia som är med i filmen är ganska snygg..

Av Anna Birgersson - 27 november 2010 10:01

Hej! 

Blev inget spa idag.. min syrra är sjuk. Inte alls bra! Nu har jag absolut inget att göra, ingen är typ hemma? Och har ingen aning heller vad jag ska göra på söndag.. blir en lång helg. Ska fråga pappa om han ska göra något idag, om inte får man väl lura med honom på en shoppingrunda + fika! Hihi. Mysigt ju, ska börja träffa min pappa oftare.    


Är på dåligt humör idag, av olika anledningar. Vill igentligen till lund eller landskrona och åka skridskor, men ingen kan ju.. surt.   

Igår kväll stack jag, Malin, Louise & Ella till stationens tjejkväll. Men efter typ 2 timmar stack Louise & Ella. Men jag och Malin hade sjukt kul ändå med 96orna. Vi stack ut och hade snöbollskrig! Blev ju en aning mulad & äggad.. sen gick vi in ochdrack varm choklad och bara snacka.. sen drog alla vid 12   


  

bild på mig sen i sommras


Av Anna Birgersson - 24 november 2010 18:58

Faaaaaan vad jag är shoppsugen! Vill ut och shoppa nununu, men har inga pengar liksom? Allt är skit just nu, ikke bra. Vill börja käna mycket pengar..   


Kollar runt på Nelly.com, finns söta klänningar & snygga tshirts. Har också kollat på H&M, tycker ni dom nya kläderna är snygga? Dom med lanvin? Sjukt fula ju! Fett dåligt av H&M.. men nu måste jag börja plugga! Har fysik 'prov' imorgon. Inget prov, men test typ. 

Och snön förresten? Fyfan, pallar inte med det. Visst det är mysigt ibland, typ på kvällarna när man har mys kläder, kollar kärleksfilm & äter lussebullar. Fan vad det lät mysigt.. haha.   


Kommer nog inte blogga på ett par dagar nu, kanske söndag. Ska ju på spa i helgen! Ha de bra, puss


   

tänk och sitta på ett flyg till Thailand nu? Jävla skit Sverige.. 

Av Anna Birgersson - 22 november 2010 21:54

Hej! 
Förlåt för jag inte bloggat, men hänt massa grejer så varit på dåligt humör, så har inte haft lust att blogga..

Orkar inte skriva så mycket nu, ska plugga klart nu sen somna till musik i hörlurar! För en timme sen kom jag hem från stationen, var där med klassen. Helt okej   

I helgen ska jag på spa med min syster.. ska bli sjukt skönt. Men om det inte blir av, blir det kanske jägers på fredag med hofterup tjejerna, så sover vi hos Alicia! 

Och sen på söndag är det ju första advent? Hemskt.. orkar inte jul! Hatar jul. Inte julafton, eller jo ibland. Bara julklapparna som är bra med julen.


Inte skriva så mycket..? Blev ändå en del haha.. men nu kan jag inte skriva mer! Puss



 

alicia, selma, cajsa & jag

   jag & agnes när vi disikerar en bläkfisk.. haha, eller köttar

Av Anna Birgersson - 12 november 2010 15:59

Har inte så mycket att göra just nu, så svarar på frågor!


Sommaren 2010


Har du druckit tills du spytt? Nej

Sårat någon? Har jag säkert 

Förlorat en vän?
 Nej inte vad jag kommer på

Träffat nya människor? jappppppp

Kysst en främling? Nje  

Tagit droger? absolut inteeeee

Haft en sommarflört? Vet inte.. ganska dåligt minne eller jo de har ja

 Gråtit? Ja vem har inte?

 Skrattat tills du kissat på dig? Nästan, fast aldrig kissat på mig haha.

 Tältat? Ja tror de


Varit vaken en hel natt? Ja

Solat? Ja.. fast inte blivit brun :(

Badat?
 Nej absolute inte? Säg en som inte har hihi

 Haft ett förhållande? Nej

Gjort dig riktigt illa? Ja, eller det var inte farligt men ändå

Gjort några nya peircingar/ tatueringar? nej

Läst en bok? Inte en ända  

Skickat fel sms med flit? Sånt räcker inte mitt minne till ? 

Suttit vid datan en hel natt? Har ja nog

Näckat? Och de betyder vad? :W

Solat naken? Nej

Fått utegångsförbud? Neeesh

Sagt “jag älskar dig” och menat det? ja

 Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Har ja kanske..

Varit i slagsmål? Nej

Pussat någon utav samma kön? Yes

Sjungit högt på ett berg? Varför skulle jag vilja de?

Kysst någon i regnet? Eeeeeeeeh vet inte men nä tror inte de

Kysst någon i skogen ? Hur ska man komma ihåg sånt? 

Kysst någon du inte borde? Mm

Tappat rösten? Ja, typ 

varit på festival? mmMm

Gått upp i vikt? Ja när ja började äta efter ja varit sjuk

Gått ner i vikt? Yes när ja blev sjuk

Brännt dig? Ja!

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Ja..

Varit utomlands? Ja tror de? 

Gjort ett bra köp? Ja

Tagit upp kontakten med en gammal vän?  Kommer inte ihåg

haft skadeglädje? Jodu

Sovit under bar himmel? Nej eller halvt

 Vad saknar du mest med sommaren? Det mesta..

Har du svarat ärligt på alla frågor? ja


Bild sen i sommras

Ovido - Quiz & Flashcards