annabirgersson

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Birgersson - 30 december 2010 21:50

Hej, orkade inte blogga igårkväll, och inte idag iheller heheh. Men shiiiiit jag och Filippa gick typ vilse i landskrona igår haha. Det var ganska sjukt. Men vi kom hem tillslut    Tyvärr är jag inte gulligt snäll:( Så ni får ingen video på Filippa. Orkade inte hämta kameran när ja åkte och ja. 


Idag åkte jag till min bästa Cajsa. Efter en stund kom Johanna & Becca och sa hej. Vi fotta lite ute sen stack dom för dom skulle till Lund. Sen gjorde jag & Cajsa roliga 'musikvideos' haha. Sen kom Alicia. Vi stack till gården en stund, sen drog jag hem. Käkat sushi (Y)


Imorgon är det nyår, ska till min storasyster i Mellbystrand. Alice fyller också år, så vi ska vara där redan 12. Och jo, innan det ska vi först till Burlöv Center och boka biljetter till Egypten! Sååå najs. Ska dit en vecka efter skolavslutningen! Och steka där i 2 veckor hehe. Sjukt gööttttt. 


Mycket text haha... förlåt  


Becca, Johanna och jag hihi

Av Anna Birgersson - 29 december 2010 11:04

Godmorgon, satt alarm på 10 men usch nej så sov en halvtimme längre och fick dra upp mig själv heheh. Men nu fixar jag mig och sånt, ska snart käka lite & packa. Ska träffa Filippa halv 1 vid medborgarhuset   


  

Av Anna Birgersson - 28 december 2010 23:30

Letade ute i vårt iskalla garage i typ en kvart för jag skulle hitta mina jävla skridskor? Haha.. men hitta dom tillslut!    Nu ska jag sova.. ska upp 10 heheh. 


Skriv till mig vad ni vill jag ska blogga om haha? Min blogg suger ju typ men säg vad ni vill jag ska skriva om eller så, typ outfits eller frågor osv. Skriver bara massa text typ haha. 


Mitt hår ser långt ut däär heheh   



Av Anna Birgersson - 28 december 2010 18:50

Shoppade med syster idag, bilder kommer under. Sjukt mycket folk ute nu, ganska störigt. Allt snyggt på rean är borta? Men auup, har nyss käkat. Kollar bussar & sånt nu för imorgon ska jag och flipp-flipp åka skridskor i Landskorna!   Filippa kan inte åka haha, så ska filma henne & visa er före & efter när ja lärt henne(A) Gulligt snällt va? Ni ska bara veta hur hon har förberett sig med kläder.. aw.   


you say whaaaaaat?

 

  

Det guldiga är foundation om ni undrar..

Gottistime!  

Av Anna Birgersson - 27 december 2010 23:30

Sitter nu ensam och kollar världens läskigaste skräckfilm, Boogeyman: The Return. Kolla INTE på den om ni hatar äckliga gubbar/monster. Aldrig sett något värre. Kommer drömma om honom inatt   joina?


Emma lämnade mig nyss.. snällt? Idag va ja inte med Emma och tekla, tvingade följa med på bio med min mammi & bror. Såg Narnia, den var faktiskt helt okej bra. Sen på kvällen kom Emma. Vi såg I Love You Beth Cooper innan. Den ska ni hellre se än skräckfilmen! 


Ska jag kolla på den..? Vågar inte gå och stänga av den så måste nog.. kommer inte kunna somna. Blir nog ett inlägg vid 4 inatt?.. fyfan. 


   

Där är hans ögon.. förlåt om ni inte kan sova nu.. haha! Rätt åt er.. vill inte vara ensam. Den är sjukt äcklig eller hur?   

Av Anna Birgersson - 27 december 2010 00:11

missssssssssssit

Av Anna Birgersson - 26 december 2010 23:30

Sjukt sugen på Rihanna konsert, men finns inte så många platser kvar, och speciellt inga bra. Den bästa platsen jag hitta var ganska långt ifrån.. man vill ju ha ståplats? Men fårse, ska isf dit med Kajsa! Men inget är säkert än.. Sjukt dumt att vi inte köpte när biljetterna släpptes..  


Va hos mormor idag, fick pengar, bio presentkort & lite annat. Nu ska jag nanna hade ja tänkt, eller snart iaf. Imorgon ska jag va med Emma & Tekla, mys!  


  

Av Anna Birgersson - 26 december 2010 10:47

Godmorgon! Ska fira jul idag igen då, hos min mormor.. kommer bara få typ 2 grejer men ändå. Imorgon ska jag träffa Emma, kanske Tekla också? Inte träffat henne på 1000 år känns det som. Det blir kul!


Det känns som jag skriver hur trött jag är på allt i varje inlägg nästan, heheh. Men det är skönt och skriva ut här tycker jag..


  

        Lite random bilder från igår!

Ovido - Quiz & Flashcards