annabirgersson

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna Birgersson - 31 mars 2011 22:14

Har rätt många, vet faktiskt inte det bästa hahah. Eller jo, min första kärlek väl. Annars är det nog när jag, becca, jake & philip stack till havet på kvällen och flumma oss som satan! hahah. Finns säkert något som jag verkligen tycker är bäst men har inget på minnet just nu..


kans bild, men saknar dig beccan snäckan!  

Av Anna Birgersson - 31 mars 2011 20:17

Torsdag, snart fredag, redan!? Hallå.. Som ni märker har uppdateringen sugit lite på senaste, har mycket i skolan tycker jag själv. 

Idag var jag först i skolan, no shit liksom där är jag ju varje dag.. Sen stack jag, malin, jake och jacob hem till jacob och spelade fifa och chillade. 

Har nyss käkat, åkte och träna innan med syster! Nu ska jag duscha, sen är det plugg som gäller!


"Jag vill ha sommar nu, jag längtar tills sommarlovet" upprepas 86272547 gånger/dagligen av mig själv..


 

Av Anna Birgersson - 30 mars 2011 20:57

Varför blev det så fel när jag ville göra rätt? Men du gjorde det på ett helt annat sätt. Kan inte fatta att det blev som det blev, kanske är det bara jag som inte vet. varje gång jag tittar ut, så försöker jag finna ett lyckligt slut. 

Av Anna Birgersson - 30 mars 2011 20:16

Nyss varit ute och powerwalkat med syster hahah. Riktigt skönt faktiskt! Snacka om hur jävla bleka vi är :( Vill ha sommar nuuuu!


Av Anna Birgersson - 30 mars 2011 15:16

Hatar måndagar, tisdagar och onsdagar. Långa sega dagar, varför finns dom? Nu ska jag tyvärr plugga en aning för mycket! Sen vid 6 ska jag ut och springa faktiskt.. i know jag är duktigt! Hela veckan har jag faktiskt varit duktig :) 


Imorgon slutar vi ändå rätt chill, sen ska jag träffa jake, och martin. Malin ska kanske också vara med, har inte frågat henne än hahah. Sen blir det träning med syster på kvällen!

Av Anna Birgersson - 29 mars 2011 18:18

Kom nyss hem från vårdcentralen, tog första sprutan för livmoderhalscanser. Och såklart så svimmade jag. Slog kinden i ngn kant typ, gjorde så inihelvetes ont :(

Nu ska jag snart käka lite sen blir det väl plugg..

Av Anna Birgersson - 28 mars 2011 20:40

Det enda man hör nu varje dag i skolan är Justin bieber hit och dit. Alla snackar om honom? Får väl se filmen innan jag får damp på alla. Filippa bjuder mig till och med hahah. 


Efter skolan stack jag direkt in till entré, malmö. Handla lite presenter till mig med mormor. Stack hem vid 5 sen har jag käkat lite, varit ute och sprungit och nyss tagit en dusch! Ska städa undan på mitt rum idag, har skjutit fram det nu i några dagar som ni kanske märkt heheh. 


Hitta denna bland alla bilder hahah

Av Anna Birgersson - 27 mars 2011 20:27

Yepp vad gör man?! Skitsamma, går vidare som ingenting!

Ovido - Quiz & Flashcards