annabirgersson

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Birgersson - 31 januari 2011 16:48


Av Anna Birgersson - 30 januari 2011 21:20

Hade hostanfall innan, hahah.. har hostat i en vecka nu, inte okej    Nu väntar en heeeeel vecka av bara skola! Åh så kul..! Nä.. vill bara att det ska gå snabbt, längtar tills nästa helg! Då ska jag på spa & shopping med min storasyster! Ska bli riktigt kul. Vet redan vad jag ska köpa, heheh. 


Nu ska jag ta bort mitt smink sen kolla igenom lite till skolan imorgon. Sen sätta på en film & sova! Puss

Av Anna Birgersson - 30 januari 2011 19:35


Ja jag står kvar på samma plats vi kalla hemma förut,

Blickar tillbaks och vet att saker kommer ändra sig nu,

Ja jag står kvar men vet att någon dag så ses vi igen, 

Försöker vara stark tills jag vet att den dagen är här.


    

Av Anna Birgersson - 30 januari 2011 17:45

Tränade mer matte idag, inte det roligaste    Sen vid halv 5 åkte vi hem, nyss käkat och nu hade jag tänkt se en film eller ngt. Skola imorgon ju, tagga! Vill verkligen inte.. 


      

Ska beställa dessa söta tröjor i veckan, vad tyckor ni?

Av Anna Birgersson - 29 januari 2011 16:13

Hos pappa nu, har handlat lite och sånt innan. Ska plugga matte nu, har matteprov nästa vecka..

Av Anna Birgersson - 29 januari 2011 12:19

Godmorgon! Ny duschad & så nu, ska packa nu. Orkade inte igår heheh. Stack dessutom till hallen med syster. Innebandy suger. Men jaja sen hyrde vi film & stack till filippa. Såg Frozen. Äcklig film. Men jag ska göra mig klar snabbt sen sätta på en film hade jag tänkt, pappa kommer vid 2. Bloggar när jag kommer dit. Puss


Av Anna Birgersson - 28 januari 2011 19:06

Ska ut nu med syster, vi ska tydligen till borgebyhallen och kolla ngn innebandymatch, jaja. Kommer nog inte så sent, är redigt trött. Sen måste jag göra en sak också.. aja ska fixa mig lite nu, puss!

Webb bilder är alltid mys..

Av Anna Birgersson - 28 januari 2011 15:21

Dryg dag i skolan, stör mig på vissa människor grymt mycket. Är också riktigt trött, det blir inte mycket bättre då. Stannar hemma ikväll och kollar massa filmer eller ngt. Vädrets & min förkyldnings fel. Imorgon åker jag till pappa, vid 2 typ. Ska packa sen så slipper jag göra det imorgon & så kan jag sova längre!

Puss   


  

Så söt!

Ovido - Quiz & Flashcards