annabirgersson

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Anna Birgersson - 1 april 2011 17:02

Dunkar musik på högsta volym, händer alltid när man är hemma ensam! 


Vad är det för vädor? Innan regn och sånt skit. Sen nu sol! Vill uuuuuuut nu. Men naj :( Men sticker vid 7 och köper fett med godis på ica med millis. Jymmie jymmie :D

Nu ska jag fortsätta dunka musik, dansa och hoppa i min säng! Vad gör ni snyggingar?


Ser ut som jag har ölkagge hahahah!  

Av Anna Birgersson - 1 april 2011 15:13

Blivit lurade idag? Jag har inte gått på något iallafall. Eller jo en grej på biologin. Är riktigt sugen på att shoppa sönder men vet inte var och hur jag ska på pengarna ifrån..?

Ikväll ska jag på tjejkvällen med Malin, tur att det inte är snö denna gången hahah. Förra hade vi värsta snöbollskrig!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards