annabirgersson

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Anna Birgersson - 10 april 2011 21:25

Beställer inget löshår idag, snackat och på lovet ska jag fixa det i helsingborg eller malmö med paula, mycket billigare för orkar inte slösa 1000kr på det.. 


bilder på shoppingen idag

         

när jag fottade denna såg den bara konstig ut hahah.

imorgon efter skolan drar jag in till lund med elin, ska byta denna tröjan mot M om det finns.. annars behåller jag den ändå i S för den funkar. ska och köpa hörlurar, skärp, sen köpa upp mina 60kr på kicks haha. och om jag hittar ska jag nog köpa sånna 'ballerinastrumpor'. hittar jag en söt topp köper jag väl det också? eller jag behöver underkläder.. får se vad det blir!


Av Anna Birgersson - 10 april 2011 17:49

Kom hem för malmö för typ en timme sen, visar senare ikväll var jag köpt om ni vill? Nu ska jag ut och köpa glass & powerwalka med syster :D  

Av Anna Birgersson - 10 april 2011 11:24

Fixar mig lite nu, 10 går bussen till malmö. älska vädret! känns verkligen som att sommaren är på väg   

Nu ska jag också beställa mitt efterlängtade löshår!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards