annabirgersson

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Anna Birgersson - 5 april 2011 20:37

Kom på att jag har glosor, + att jag måste duscha! duschar nu sen pluggar jag in glosorna i min feta hjärna. 

Jag har börjat twittra, bara så alla vet! så har man lite koll på kändisar, typ? haha


sött

Av Anna Birgersson - 5 april 2011 17:06

   

Av Anna Birgersson - 5 april 2011 16:54

Vilka skitta dagar man kan ha. Börjar med att jag och anna ska inviga klasskiosken men nej såklart är den stängd. Så vi blev sura och stack till netto och köpte jävligt mycket onyttigt :( Det var vår lunch! Sen såklart gör vi kärleksmums på hemkunskapen. Höll på att spy tillslut.. sen skulle det regna också? kan det bli bättre? 


stack hem och bara dog i sängen, men sen kom jag på att jag var tvungen att gå ut med hunden, wiho! DÖR


kommer inte äta på dagar.. ska aldrig mer äta onyttigt :(


Blid från powerwalken med syster igååååår   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards